Za masažno kariero si moramo zastaviti dobre in nam dosegljive cilje.
Piše: Peter Borštnar
Za začetek s pomočjo spleta poiščemo urejene masažne prostore, izberemo masažno opremo, pridobimo vsa potrebna dovoljenja za uporabo prostora in obvestila o tveganjih. Ko si uredimo vse potrebno za delo, nastopi naslednje vprašanje.
Ciljna skupina strank
Sestavimo si ponudbo, ki jo preko družbenih omrežij posredujemo potencialnim uporabnikom.
Pot samostojnega poslovanja kot maser
Profesionalno ukvarjanje z masažno dejavnostjo prinese tudi dolžnosti in odgovornosti pri poslovanju. Birokracija, masažni prostor, masažna oprema, potrošni material, stroški poslovanja – vse to je potrebno upoštevati pri določitvi cene masaže.
Odnos med maserjem in klientom
Vsak maser si želi, da bi se njegovi klienti počutili kar se da udobno in prijetno. Poleg urejenosti masažnega prostora je pomembna tudi pripravljenost in dostopnost maserja, različne možnosti naročanja na tretma (telefonski klic, elektronska pošta, spletno naročanje), odnos maserja pri sprejemu stranke, začetni pogovor ter grajenje zaupanja do klienta.
Realnost pri delu
Delo maserja je izredno lep poklic, ki prinaša ogromno odgovornosti do svojih uporabnikov. Velikokrat je težko, saj je tako fizično kot tudi psihično naporno delo. Nasmejani obrazi ljudi, katerim si s svojo energijo pripomogel k lepšemu dnevu, pa so največje zadovoljstvo in dokaz da je vredno.
Verjetna rešitev
Ker se birokraciji žal ne da izogniti predlagamo eno od možnih rešitev, ki nam to delo precej olajša. Uporabo masažnih prostorov, organizacijo, stroške poslovanja ter osveščanje o preventivnih učinkih masažnih tretmajev lahko delimo s kolegi, ravno tako ponudniki masažnih storitev.