Postanite prepoznaven maser
Opravili ste šolanje za maserja in pridobili nekaj izkušenj, kaj pa sedaj?
Grem na svoje!
Delati samostojno, imati fleksibilen delovni čas in graditi uspešno kariero je le nekaj idej, ki privlačijo mlade maserje in maserke. Žal, tem sledijo tudi manj prijetna vprašanja, kot so: kakšen bo moj dohodek, bo dovolj strank, kakšna naj bo cena masaže, naj odprem s.p., kaj pa masažni prostor?
Cilji maserja
Najprej poskrbite za vizijo svoje kariere in ustvarite plan, kaj bi radi kot maser dosegli v naslednjih petih letih, če bi le imeli optimalne pogoje za to. Nato si za obdobje teh petih let postavite več kratkoročnih ciljev in jih zapišite, da boste lažje spremljali kaj ste že dosegli in uresničili.
Kratkoročni cilji naj ne bodo prezahtevni, saj bo ob uresničitvi le teh to za vas večja spodbuda za nadaljno delo. V plan vašega dela vključite tudi čas za nadgradnjo vašega teoretičnega znanja, v katera področja se boste usmerili in kje boste izpopolnjevali vaše znanje.
Poslovni načrt
Pri pripravi poslovnega načrta za vašo masažno prakso odgovorite na vprašanja:
- Kakšno število masaž želite izvesti na mesec?
- Kakšen dohodek si obetate?
- Kaj lahko ponudite strankam poleg masaže - npr. aromaterapijo ali individualno vadbo?
- Kdaj ste strankam na razpolago za masažo?
- Kako boste dosegli optimalno zasedenost terminov, ko ste na razpolago strankam?
- Koliko dni v tednu in približno koliko ur na dan potrebujete masažni prostor?
- Kakšna bo vaša investicija v masažni prostor, opremo in trženje?
Začetek pridobivanja strank
V prvih šestih mesecih boste imeli ogromno dela, da se boste predstavili svojim bodočim strankam.
Pomislite na svoje znance, sošolce z joge, kolege s fitnesa, kolesarje, tekače, soplesalce ... Povejte jim, da ste se podali na novo pot. Pokažite jim svojo ponudbo in jim povejte, kako vas kontaktirajo.
Ljudje, s katerimi imamo nekaj skupnega, nam bodo namreč hitreje zaupali in zelo verjetno je, da bo kdo od njih prej ali slej potreboval masažo.
Prijatelje in znance povabite na brezplačni masažni tretma in na to glejte kot investicijo v znanje in predvsem izkušnje, ki vam bodo prinesle redne masažne stranke. To vabilo naj bo enkratno; vsekakor pa povabljenca prosite, naj komentira vaše delo in svojo izkušnjo z deli prek družabnih omrežij - npr. s svojimi prijatelji na Facebooku. Tako se bo začelo pridobivanje in večanje vaše baze strank.
Dober glas seže v deveto vas!
Pomembno je, da poskrbite tudi za trženje vaših storitev. Začnete lahko kar s stranjo na Facebooku:
- uredite osnovne podatke o svoji praksi;
- opišite svoje znanje in masažne tehnike, s katerimi delate;
- izdelajte koledar objav in predvidite vsebine, v katerih boste predstavljali sebe in svoje delo;
- vzpodbujajte stranke, naj ocenijo vaše delo (reviews);
- zapišite, kakšen je vaš urnik;
- objavljajte posebne ugodnosti pri zakupu paketa masaž itd.
Delovni in prosti čas maserja
Ko vas stranke potrebujejo za masažo, je pomembno, da ste jim na voljo. Vendar jim je včasih težko ugoditi, ne da bi s tem preveč posegali v vaš prosti čas, ki ga potrebujete za počitek in nabiranje energije.
Na tem mestu se spletno naročanje na masažo v primerjavi s telefonskim naročanjem izkaže kot idealno, saj lahko stranka preveri razpisane proste termine in izbere tistega, ki ji ustreza.
Z razpisanim koledarjem za tekoči teden in mesec stranke vljudno usmerjate k spoštovanju vašega delovnega in prostega časa, hkrati pa dobite pregled nad realizacijo zastavljenega cilja glede števila masaž.
Gradite na zaupanju
Potem ko ste pridobili prve stranke, je pomembno, da z njimi zgradite zaupanje. Tako se bodo spomnile na vas, ko bodo spet potrebovale masažo.
Pred masažo stranko prosite, naj vam zaupa, kako se počuti - je napeta ali jo kaj boli?
Ob zaključku tretmaja lahko stranki ponudite naslednji termin in jo prosite, naj vam zaupa, kakšna je bila masaža - izrecno jo vprašanjte naj pove, kaj ji je bilo všeč in kaj bi prihodnjič lahko spremenili. Vi pa ji povejte, kako ste z masažo odpravljali težave, ki vam jih je opisala na začetku.
Ker na začetku masažne kariere še nimate veliko strank, si lahko privoščite in tretma podaljšate za 15-20 min, saj se s stranko šele spoznavata. Po masaži stranki povejte, da ste ji poklonili dodaten čas in čemu ste se med masažo posebej posvetili.
Vsekakor pa razumite, da prvi obisk novega maserja tudi za stranko ni enostaven: navaditi se mora na novo okolje, novo osebo, poleg tega ima lahko še močne bolečine in zaradi vsega skupaj traja veliko več časa, da se oseba lahko popolnoma sprosti.
Ste že slišali za so-delovanje maserjev?
Ker želimo pomagati mladim, smo razvili program so-delovanja, ki maserjem olajša vstop na trg in oblikovanje samostojne terapevtske kariere. Gre za coworking in souporabo masažne infrastrukture, ki vzpodbuja mlade maserje na začetku profesionalne poti.
"Še dobro se spominjam začetkov pred 25 leti", pravi lastnik salona telo.si Peter Borštnar in nadaljuje: "Jaz sem imel takrat srečo, dobro sem delal, imel sem redne stranke in ob tem postavil svoj salon." Danes za marsikoga na začetku kariere ni tako preprosto, a je lahko lažje, če začnete v timu, ki z vami deli svoje znanje, izkušnje in odlično opremljene prostore za masažo in vadbo.
O so-delovanja maserjev in maserk telo.si >
Izbira je vaša
Začnite vašo masažno kariero varno, zastavite si cilj in pričnite postopoma, brez nepotrebnih zagonskih stroškov:
- najemite masažno sobo z mizo, brisačami, masažnimi olji, mili, razkužili in vso ostalo opremo;
- načrtujte svoj delovni urnik;
- uporabljajte elektronski sistem za naročanje strank;
- uporabljajte skupne prostore, sprejemnico in sobo za vadbo;
- gradite svojo prisotnost na internetu, predstavite se na našem spletnem mestu in Facebooku;
- večajte bazo svojih strank s pomočjo našega promocijskega programa.
Vas zanima izvedeti več? Oglasite se Petru na peter@telo.si in si oglejte naše prostore za masažo in vadbo.