Odpiraš novo poglavje kot samostojni maser oziroma maserka? Skupaj s tabo bom predelal podrobnosti, ki so pomembne pri načrtovanju samostojne poti v našem poslu.
Sem Peter Borštnar in delo maserja opravljam že vrsto let, v katerih sem osvojil več dopolnjujočih se masažnih tehnik, največ pa sem se naučil od ljudi, ki so mi zaupali svoje tegobe med masažnimi terapijami. Že več let sem tudi mentor maserjem začetnikom. S programom Reality check za maserje delim svoje izkušnje z organizacijo posla in dela samostojnega maserja.
Sama masažna terapija je seveda najbolj pomembna komponenta dela, a je le del kompleksne masažne prakse. Uspešno opravljanje masažne terapije je namreč odvisno od številnih detajlov, ki prispevajo k odličnosti dela in uspešnosti maserjeve poslovne poti.
Kako poteka program Reality check za maserje?
- Pripravila bova poslovni načrt za razvoj tvoje masažne kariere.
- Preverila bova, kako naj bo masažni prostor pripravljen za optimalno delo.
- Predstavil ti bom bonton masažne hiše, ki nas vodi pri skrbi za prostor, sodelovanju v ekipi in odnosu s strankami. Vzpostavljen imamo protokol celotnega delovnega procesa, ki poteka od naročanja strank na naše storitve, prek priprave maserja in urejanja prostora ter do izvedbe masaže.
- Sledil bo test tvoje masažne kondicije, s katerim boš lahko tudi ocenil_a, kako realen je zares tvoj poslovni načrt.
- Pomagal ti bom zastaviti temelje tvoje storitve, ki ji pravimo "masaža s podpisom".
- Predstavil ti bom, kaj vse maser potrebuje za samostojno delo - morda na kaj od tega še nisi pomislil_a.
Skratka: izdal ti bom vse trike!
Namen masažne prakse je prehod iz učenja masažnih tehnik iz predavalnic v poslovni odnos med maserjem in klientom. Drugače povedano, moj namen je, da se naučiš detajlov, s katerimi masažni tretma postane vrhunski.
V prvem modulu bomo skupaj preverili, kako optimalno pripraviti prostor, komunikacije s klienti, protokolom celotnega procesa izvedbe masažnega tretmaja in zastavili, kako graditi predstavitev znanja in ponudbe maserja.
Obseg prvega modula
Priprava in izvedba:
- priprava poslovnega načrta,
- priprava maserja na delo,
- priprava prostora,
- naročanje strank,
- sprejem strank,
- priprava strank,
- trening masaže-časovno in kondicija,
- zaključek dela s stranko.
Med drugim boš v okviru prvega modula izvedel_a 15 masažnih tretmajev in oblikovala svojo masažno ponudbo za stranke.
Osemdnevni načrt dela
1. dan: Priprava poslovnega načrta za masažno prakso
- Predstaviš svoje znanje in masažne tehnike, s katerimi delaš.
- Zakaj si želiš izvajati masaže, komu bi tvoja masaža najbolj koristila, zakaj misliš, da je masaža koristna, kako veš, da si z masažo dosegel_a željeni rezultat?
- Koliko masaž želiš izvesti na teden/mesec?
- Kaj lahko ponudiš strankam poleg masaže? Na kakšen način bi to vključil_a v tretma?
- Kakšne želje in cilje imaš v naslednjem letu s pridobivanjem masažnega znanja in vzporednimi dejavnostmi, ki pripomorejo k boljšemu razumevanju telesa in tegob, zaradi katerih hodijo stranke k nam na masažo?
2. dan: Priprava na delo
Maser poskrbi za:- svojo delovno obleko,
- brisače, pregrinjala,
- masažno olje,
- model/osebo, ki jo boš masiral_a.
- priprava maserja na delo,
- priprava masažnega prostora,
- sprejem stranke,
- izvedba masažnega tretmaja.
kaj moraš biti še posebej pazljiv_a.
3-6 dan: 9 tretmajev s strankami z mentorsko pomočjo
- organiziraš vsaj 9 strank v 4 dneh predvidene prisotnosti;
- izpiliš proces dela s stranko;
- opraviš trening masaže;
- naučiš se kordinacije dela;
- vse kliente zapišeš in si zabeležiš njihove tegobe, želje, komentarje, tvoje predloge, kako bi jim lahko tvoja masaža oziroma nasveti koristili;
- opraviš analizo vsakega klienta.
7. dan: Samostojna praksa
Sedmi dan delaš samostojno: organiziraš si 3 kliente in termine dogovoriš tako, da imaš za vsakega dovolj časa od sprejema do zaključka. Po zaključku opraviš analizo vsake stranke.
8. dan: Refleksija
Zadnji dan je namenjen predstavitvi tvojih izkušenj skozi celoten proces 60-minutnega masažnega tretmaja, ki ga spremlja komentar napredka od prve predstavitve.
Poleg tega (pisno) predstaviš svojo masažo s podpisom in ponudbo za stranke. Zapišeš, kakšen bi bil tvoj idealen urnik prisotnosti (stalni in variabilni), koliko masažnih tretmajev bi lahko izvedel_a v enem delovnem dnevu/tednu v prvem mesecu in kakšen bi bil tvoj maksimum izvedenih tretmajev po enem letu masažne prakse v delovnem dnevu/mesecu. Poleg tega pa še, kako boš dosegel_a optimalno zasedenost terminov in kako boš pridobil_a stranke? In seveda, kakšen dohodek si obetaš?
Te zanima?
Piši mi na peter@telo.si.