Odgovorno odpiranje dejavnosti


Naš masažni salon bomo odprli takoj, ko …

Jure svetuje

Piše: Peter Borštnar

Masažna terapija temelji na odgovornosti in medsebojnem zaupanju med stranko in maserjem, zato ni nekaj, kar bi lahko postavili na noge z danes na jutri. Odnos med obema je treba zgraditi, vzpostaviti in ohraniti zaupanje, ter včasih več let spremljati dogajanje v telesu, da terapija obrodi čim boljše sadove.

Ko se pri nas oglasi stranka z določeno tegobo, skupaj z njo vstopimo v proces več zaporednih masažnih terapij. Pozornost in dobra komunikacija nas privedeta do spoznanja, zakaj prihaja do določenih težav, kako jih lahko z našim delom omilimo in kaj lahko stranka za boljše počutje naredi sama.

Ustvarjamo pogoje za varno delo

Če želimo kakovostno in varno opravljati svoje delo, potrebujemo jasno določene smernice - za posamezno stranko bomo potrebovali več časa zaradi razkuževanja in čiščenja, torej urnik zahteva drugačen razpored, temu pa je treba prišteti še stroške nakupa razkužil oziroma čistil ter testiranja, vse to pa se pozna tudi na ceni storitve.

Predpisi se žal neprestano spreminjajo

Dokler se slovenska vlada ne bo odločila, da so tudi mala podjetja, kot je naše, pomembna za dobro psihofizično stanje državljanov in države, je naš obstoj precej negotov.

Sprašujemo se, ali se sploh zavedajo, koliko časa potrebuješ za zagon, vzpostavitev in ohranitev utečene masažne prakse, ki pripomore k dobri fizični in psihični kondiciji državljanov, vplačevalcev v proračunsko blagajno.

Spoštovane stranke, z največjim veseljem vam bomo odprli vrata našega salona, ko bodo izpolnjeni vsaj minimalni pogoji za opravljanje našega poslanstva, ko bomo torej skupaj naredili načrt, kako živeti z virusom, ne pa bežati od njega.

Vzpostavitev ekipe maserjev z jasnimi cilji na dolge proge

Ker se je celotna ekipa maserjev telo.si dobesedno izgubila zaradi negotovosti, jo bo treba znova sestaviti, obnoviti in prepričati, da je tudi v težavnih časih delo vredno in smiselno. Tako za ekipo kot cehovske kolege bomo v naslednjih tednih zapisali našo strategijo poslovanja z ekonomske perspektive, obudili masažo s podpisom, za katero stoji vsak posamezni maser, spomnili na pomembnost kulture masaže, organizacijo dela, delitev prostora, izmenjavo znanja med maserji in povezavo med nami, saj smo skupaj lahko močnejši in bolj uspešni.

Kritika za spodbudo

Zelo veseli bomo, če boste naše objave pokomentirali in dodali svoje mnenje ali pripombe. V realnost se bomo tako vrnili okrepljeni, z jasno glavo in ponosni na svoje delo, saj vemo, da ga ljudje izredno cenijo, ker smo zanje odlična podpora pri vsakodnevnih izzivih. Z veseljem vas povabim tudi na kratek klepet ob čaju v dnevno sobo našega salona, da si pogledamo v oči, sežemo v roke in izmenjamo izkušnje oziroma zamisli za dobro delo.