Piše: Peter Borštnar
Domači, prijatelji in znanci so vas pohvalili, da imate dobro roko, naredili ste jim dober masažni tretma. Za tem ste se odločili, da bo delo maserja del načina vašega življenja. Ko ste končali prvo izobraževanje se je pot do uspešnega maserja-terapevta šele dodobra pričela.
Kako pričeti z delom maserja?
Zastavite si cilje, da boste lahko po določenem času preverili katere od planiranih ste dosegli in ali so bili le ti realni. Tako boste veliko hitreje izoblikovali svoj masažni slog in prepoznavnost pri svojih klientih.
Kdo pa so vaše stranke?
So to rekreativni športniki, upokojenci ki imajo veliko izkušenj in od katerih se lahko veliko naučite, mogoče mlajši odrasli? Izhajajte iz sebe in svoje okolice, katero zagotovo najbolj poznate. Če npr. vadite jogo, trenirate tenis, tek, odbojko ali karkoli drugega je to verjetno najlažja pot, saj zaradi sebe najbolj veste katere mišične skupine so po določeni vadbi najbolj obremenjene in potrebujejo regeneracijo.
Kako do prvih naročil?
Povabite svoje prijatelje, znance, okolico na masažni tretma in jim predstavite svoje delo. Za plačilo pa jih prosite da razširijo informacije o vas, da ste novi, da si prizadevate pridobiti čim več priložnosti ter ljudem pokažete kaj delate. Koliko masažnih tretmajev lahko izvedem v dnevu, tednu, mesecu? Pričnite tako kot z vsakim treningom, torej postopoma. Zastavite si cilj koliko masaž ste pripravljeni narediti na dan in to vsaj tri dni v tednu. Potem pa vsak mesec dodajte kakšen masažni tretma. Priporočamo, da naredite vsaj 30 masažnih tretmajev na mesec.
Začnite postopoma
Pridobivanje masažnih klientov vam pobere ogromno energije, predvsem pri spoznavanju navad, potreb in želja vašega novega klienta. Maser pa tudi potrebuje čas, da pridobi kondicijo za delo s klienti.
Zadovoljstvo klientov
Ko dobite priložnost za masažni tretma je najbolj pomembno, da dobite povratne informacije po izvedbi. Priporočajte klientu vsaj tri obiske pri vas in ga spremljajte, opazujte, zapišite si njegova opažanja ter izkušnje z masažnim tretmajem. Za pravi rezultat, ali so bili klienti z vami zadovoljni pa pokaže čas, kajti dober tretma si ljudje zapomnijo in ko vas bodo potrebovali, se bodo ponovno obrnili na vas.